Sålt smöret & tappat pengarna?

Det känns som om jag bara kommer tillbaka hit när jag ännu en gång ramlar ner för ett stup..

Den här gången har det tagit en stund men ändå har jag lyckats igen..
I mitten av juli gick mitt bankkort sönder, det tog två veckor innan jag fick ett nytt..
under den tiden blev jag av med jobbet,
sen tog batteriet  slut på min bankdosa,
sist men inte minst gick min Iphone sönder..

Nu har jag bankkort och dosa, men inga pengar..
Jag har ett jobb, men man måste jaga sina pengar och jag vet inte hur jag ska orka när man aldrig är säker på att man tjänar något på de timmar man förbrukat...

Jag sitter ensam varje kväll och jag vet inte vem jag kan ringa...
oftast blir det pappa, men han kan ju inte alltid prata med mig...

efter midnatt kommer pojken hem.. oftast blir det en film...

öööööööh.. trött, ensam och förvirrad.

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0