Mysig natt !

Kvällen blev inte som jag väntat mig, men det är ju inte alltid något dåligt, eller hur ?

När jag slutade jobbet gick jag ut i restaurangen och satte mig o drack två öl med mina vänner, tills Fridays stängde :) Efter det var det diskussion om var vi skulle och det slutade med att vi gick till bar 54 där vi även mötte upp Gosch medflera. Efter att de stängt gick vi till seven eleven och åt en mumsig Spicy Pesto, sen tog vi nattbuss till Solna.

Här hemma delade vi på en flaska vin och tittade på film. Jag och Elin hade ju planerat att titta på tecknat, men hon sov så sött i fotöljen så Robert valde istället Operation Endgame, men men :) den är ju bra så det var najs :)


Idag ska jag träffa mormor och fika på stan :)

Nu ska jag fixa mig innan jag drar !!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0