Jag vill, jag vill !!!

åh, jag önskar att jag bara kunde säga allt jag vill o sen få det !!

Pratade just med min älskarinna Elin, som också satt hemma och myste själv.. vi planerade en preliminär filmkväll imorn, med teknat, godis o mys :)
Vi diskuterade att vi borde ha en jättestor filmkväll med hela gänget också, tänk i min nya lägenhet, sitta o mysa allihopa i min nya soffa som jag ska köpa, med massa popcorn, godis o filmer!!! Sååå mys, sen kan alla bara decka i soffan o åka hem dagen efter :)


Den VILL jag haaaa ! :)

Här är några bilder från bästa kvällen i fredags också,
TRYCK PÅ DEM FÖR STORA BILDER :)

<3<3<3<3<3<3


Nu blir det mer Dexter !!!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0