från sämst till bäst !

Igår under dagen hade jag verkligen sämsta dagen någonsin, jag gjorde fel med allt jag höll på med. Tappade saker, ramlade, slog i huvudet ungefär 20 ggr... Sen kom jag sent t träningen mm....

MEN.. efter det så vände allt :) Jag och Vendela gick till kungshallarna och åt sushi o tog en drink! :) Sen gick vi till mitt jobb och kollade på barshowen o träffade folk som precis slutat jobbet. Jag kände mig verkligen otroligt glad och lättad o älskad o allt :P hela natten pratade vi allihop om hur mkt vi älskade varann o pussades och myste :D dessutom löste sig allt med det som jag varit lite ledsen av senaste tiden :) Eller jag tror de iaf ?

Det enda jobbiga var väl att Tobbe försökte förstöra min kväll som vanligt, men han ´hade inte en chans att lyckas med det igår, HA !! och nu är han borta för all framtid !! Efter allt han skrev till mig tänker jag aldrig någonsin prata med honom igen...



Tack vare alla de underbara människorna på jobbet och Vendela så ändrades mitt humör från 0 till 200 och vi festade hela natten och sen blev det mys !!

Idag har jag träffat Mumsi o ätit lunch o shoppat lite :) Jag köpte en kavaj, dunväst och en aaasmysig munkjacka med mysigt fluff i :D Sen var jag på gympaträning och NU blir det utgång igen :)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0