Trevliga nätter :)

När jag hade tagit extrapasset blev jag först lite sur när du dök upp o skulle festa helt plötsligt, men det blev en awsome natt :) Emil bjöd på de pitchers han var skyldig mig och sen var vi på gay-kväll på Entourage :)

Mysig natt och bra dag idag :)

Tärffade pappa i Solna och åt en underbar (min nya favorit) Sashimi :D Sushi med riset på sidan av alltså :P



Jag tog en promenad på stan med Towe och Milou, sen gick vi till tygaffär för o kolla på tyg till kläder vi ska sy :) Jag köpte tyg, mm igår till en klänning :D

På jobbet var det ganska najs, stor rush i början och sen kunde vi lugnt städa alla stationer i tid och alla fick sluta tidigare :)

Sedan två öl på jobbet med Magnus, Robert, Johan o Micke (kökschef) :) Väldigt trevlig kväll !

Jag o Mange gjorde sällskap till nattbussen o nu sitter jag här o ska kolla på Dexter :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0