kuuul?

Fett jobbigt att ta sig hem igår ! Brukar alltid vara skönt att ta nattbussen nu när dom bygger om tunnelbanan men igår fick jag fucking vänta i 50 min i odenplan, för att ta mig vidare och vänta i 15 min när jag klivit av första bussen :(

Vad som skulle bli en tidigt kväll slutade med att jag var hemma runt halv 5, åt lite mat och dooog i sängen efter :O

Idag var jag i stan och träffade Towe och Milou :) Åt lunch på hjelmers café eller vad det heter :P Sen åkte vi till jobbet åt varsitt håll :)

Jag fick en PIN idag :D

en wow-pin från Berna för att jag hade stängt alla stationer utom broiler, helt själv, en kväll när det var jättemycket kvar av preppen ! Hihi :D nu har jag 4 olika PINS :D

Efter jobbet blev det en after work-öl hos alla de som firade Issa :) När dom drog vidare, åkte jag hem :)

Nu blir det Dexter <33


Woho, en till liten bild från fotograferingen :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0