ideal ?

Ett av mina nyårslöften var att gå ner tio kg för jag var uppe på en väldigt elak siffra enligt mig.. Under våren tränade jag sammanlagt 65 ggr, dvs ungefär var och varannan dag.
Jag har inte ätit något onyttigt eller några kolhyderater på hela året, förutom alkohol.

Alla säger att det ser ut som om jag gått ner typ 15kg så nu tog jag mig tiden att leta fram min våg bland alla flyttkartonger och jag kan stolt medela att jag gått ner 11,3kg :)

vs.

Min idealvikt är väl ungefär 57-59kg för det var vad jag vägde innan jag började samla på mig kroppsfett, haha :P
men mja.. snart är jag där :D

Mer piller, grönt te, vatten och kolhyderatsnåla saker och snart har jag tillbaka min kropp som jag älskade :)



Nu ska jag blåsa mitt nyfärgade hår torrt och sen ska jag börja pilla lite på klänningen jag ska sy, medan jag sippar på en kopp te och titta på tv !! :D Sköööön dag !

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0