Hola amigos :)

Efter en helg med blandade känslor på Gotland kommer jag hem till en god middag :P



Tävlingen gick åt helvete rent ut sagt! Folk ramlade, gjorde fel och fuckade allt.. men för mig gick det bra iaf :)
Vi kom på sammanlagd 5eplats av 10 så, mjaaaa... sääämst :P de föregående åren har vi kommit hem med mer än en medalj, men årets gotlandsmiddag var inte lika munter som den brukar..



Däremot har vi gjort annat kul :) Tillexempel så var jag, Bella o Vendela ute igår på Hamnplan 5 o festade lite lätt :)



Idag var vi på glassmagasinet och beställde årets sista glass (om vi inte åker utomlands i jul, pappa?)



Det har varit skönt att vara ledig lite men nu längtar jag till att jobba igen :) Jag har lyckats hamna på den goda sidan med chefen igen genom att sköta mig felfritt, så nu är det riktigt kul igen. Dock var det tråkigt att komma dit idag då ingen hade slutat o alla var sega, trötta eller sjuka :(

Stackars sötnosen var både sjuk, slagen och rånad (I guess).. Efter en fredag sovandes på nattbuss saknades mobil och en tydlig blåtira syntes.. Hoppas jag kan ställa upp och ta ditt pass imorn !! :/ men jag vill inte bryta mot några regler igen bara..

Nu ska jag sätta mig och titta på Dexter, ta en förkylningsdos och sedan sova tidigt, för imorn blir det mys med Towe och sen kanske ett jobbpass eller en utekväll med mina kära !!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0