ett steg i taget !

Jag ska försöka tänka positivt!

det blir en ny start! Jag flyttar in i min nya lägenhet om två veckor och då kommer jag förhoppningsvis också ha ett nytt jobb :)

Igår hade jag en riktigt jobbig dag på jobbet, men som tur var fick jag sitta och preppa hela kvällen så det gjorde det lite bättre :)
Plus att jag fick sällskap senare som också gjorde mig på bättre humör!

Idag har jag träffat mamma och fikat, för att sedan gå till banken och skriva på alla papper om lånet till lägenheten. Därefter har jag jobbat ett bra och lagom jobbigt pass, med stöd av alla kollegor.

Nu är jag hemma och har suttit och tittar på tv och druckit te med pappa och ska gå och lägga mig redan nu!

Jag är väldigt utmattad efter den här veckan så jag känner att jag verkligen måste ladda inför morgondagens kvällspass!



Nu till min kopp te, ett avsnitt Dexter och en stor varm säng !!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0