Citat ..

.. Jag är ledsen att behöva säga att mitt mest trogna citat har svikit mig senaste dygnet..

"Jag älskar när det regnar, för då kan ingen se att jag gråter.."

Tyvärr är det svårt att missa det när man har helt rödsprängda ögon och inget smink.. dessutom kommer tårarna tillbaka så fort jag ens tittar på någon..

Det var svårt att komma dit och prata men jag klarade mig bra tror jag och alla var lika underbara idag, dock fick jag inga bra svar, men det kanske kommer.

Jag har iallafall suttit halva natten och morgonen och försökt lösa det på något nytt sätt, dessutom spenderade jag ungefär fyra timmar på jobbet, sippandes på kaffe och bubbelvatten medan jag försökte hitta folk med bra kontakter som kan rekomendera mig. Jag har iallafall några planer..

.. och jag tänker inte misslyckas !

Nu ska jag äta middag one'o'one med pappi och fortsätta försöka fullfölja den nya planen till framgång !

Hold my back people, I'm CAN do this !!



BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0