Pluggis :)

Hej alla människor :)

Just nu sitter jag och syndar med massa goda skittles som jag hittade, som jag fått av mamma för länge sen ! Men jag tycker att jag förtjänar några godisar efter att ha gått ner 2 kg den senaste veckan, varit deppig o nere i typ 2 veckor och dessutom har jag varit duktig och sökt till högskola idag :D

Jag sökte 6 olika program;
Fastighetsutveckling (mäklare)
Fastighetsmäklarlinjen
Fastighet & finans (mäklare)
Journalistik och multimedia
HHS Business and economie
Turismprogrammet


De tre nedersta sökte jag bara för att det skulle vara skönt att gå något roligt om jag inte kommer in på det jag vill i första hand :)





Igår var det party och det var riktigt trevligt, synd att vissa inte kom ( EMELIE, min fru :'/ bland annat ).
Men men partys slutade runt 3 men dom sista gick halv 4 så idag har jag bara sovit, slöat och städat för att sedan ta en snabbvisit till min kära far :)

Han kom hem från Paris idag med sin tjej Jenny. Och Olle kom hem från Thailand igår (bajsbruna jävel..) så jag åt tacos med pappa o olle :)

Pappa sponsrade mig även med en 100-lapp och lite mat eftersom jag svälter just nu pga pengabrist :P hehe!



Nu ska jag lägga mig i sängen o mysa o kolla på tv tills Tobias kommer hem!
Imorn blir det istruktör på gymmet och sedan jobb 15-20..

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0