NU nu Nu nU ?

Jag vill att det ska hända saker hela tiden, annars är livet inge kul ju ?

Jag vill att mina bilder ska va klara NU på en gång, dom blev ju asbra!!!
Jag vill åka o resa NU ! Länge sen snart ju :O
Jag vill ha min skatteåterbäring NU.
Jag vill ha en bebis NU.
Jag vill ha långt hår NU :P
Jag vill ha ett bättre jobb NU !!!
Jag vill veta om jag kommer in på högskolan NU ! :)

Ursäkta men jag VILL .. orkar inte gå o tråka hela dagarna :P



Förutom detta tänkte jag bara skriva att jag just kommit på en jättebra grej t Sandra :) Kan dock inte skriva det här eftersom hon är en av mina trogna läsare :P


( Jag o Sandra, läänge sen :P )

Fett skönt att tobbe slutar nu o kommer hem :)
Han hade sagt att han skulle stänga (00.30) o då skulle han varit hemma typ 1 o då e vår månadsdag slut :P men nu får jag iaf en PUSS innan 00-slaget  :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0