Ledig dag ?

Hade sett fram emot min lediga dag idag,
tänkte gå o gymma efter en sushilunch med pappa, sedan ta en tur till systemet, fika med Evelina o sen åka till Vendela på kvällen.

Men NEJ,
Reza har blivit magsjuk så jag måste ta hans jobbpass idag, vilket är riktigt bra om man tänker på timmar o pengar, men tyvärr gick ju mina planer i krash.. men men, lunch med Pappi blir det iallafall och möjligen en tur till systemet, och sedan till vendela efter jobbet istället :)


Saknar dumma fabbo Olle också :( Han har åkt t Thailand igen med en massa vänner o ska va där i 4 veckor :O Nu har det iaf gått en, men jag är jävligt avundsjuk.... :P

Nu ska jag äta min goda aktivia, fixa mig o sen åka :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0