Dejt med Ali :)

Nu är jag hemma igen, skönt att vara hemma en helgdag faktiskt, det var länge sen !!
satte på tv:n o men in black börjar nu så ska ta de lugnt o kolla på film o mysa nu :)


Haha typ enda, och SNYGGASTE bilden nånsin på mig och Ali ;D

De va asnajs med middagen idag faktiskt :)
Vi gick till Da Luigi, en italiensk restaurang och åt asgod mat!! Jag åt en toast med kantareller, torkad skinka och parmesan till förätt och blodig oxfilé till varmrätt :D snackade massa skit o tog en latte efter maten :)
ska ta dit Tobbe nån gång o äta för det var jävligt gott!!

imorn blir det jobb hela dagen :(
känner mig fett dålig som inte haft tid att träna den här veckan :/
Hade ju kunnat göra det idag egentligen men Vendela stannade länge och jag hade verkligen ingen energi i kroppen!

O jag är leeseen :( min lön har inte kommit in än, så jag är fortfarande urfattig...



men men, nu till filmen :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0