long time :P

har visst inte skrivit på nästan 10 dagar.. men men, jag har typ ingen tid just nu! Känner att jag hellre ligger i rålis hela mina lediga dagar än att sitta inne framför datorn :P

Jag har iaf haft det väldigt trevligt på senaste tiden!

Först var det Sophies student i torsdags! efter hennes mottagning gick jag och Sandra till Towes mottagning och sen gick vi ut :) På fredagen hade jag en lugn kväll efter mitt 9-17pass på jobbet. På lördagen åt jag middag med Sandra och Tobbe, därrefter drog vi till sommar minus Tobbe plus Mia och Ida :P Det var mkt bättre ställe en jag trodde :P dit ska jag igen ;)

Igår var jag på rålis ett tag, sedan kollade jag på lägenhet och övningskörde och därefter blev det harry potter och tacos i soffan :)

nu ska jag åka iväg o träffa Towe igen :) Grilla lax o halloumi på rålis :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0