molnig dag idag ..

.. sitter hemma o funderar o det känns fett jobbigt och tråkigt att bara vara.. hade iallafall turen att få addes pass imorn, vilket både han och jag uppskattar!! jobbar 9-17 så då har jag iallafall inte så mycket tid att tänka på saker och ting.. det enda negativa är att det är leverans imorn, men men.. bättre att få jobba än att inte veta vad man ska hitta på. förstår verkligen vad du menar när du sa att det var tur att du jobbar hela veckan.

ska träffa Erika efter jobbet imorn också, typ äta middag eller fika eller något så det känns ju lite bättre än denna dag..

.. det var så himla jobbigt att snacka idag, men jag vet verkligen inte vad jag vill längre.. vet ju knappt vad som är fel liksom..

väldigt irriterande att ingen är hemma nu dock, vill så gärna ha någon att snacka med just nu.. aja, nu ringer pappa.

ska sova tidigt idag..

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0