Snart ..

.. fyller jag år o igår ringde mamma o berättade vad hon skulle ge mig :O men det var nödvändigt för att jag inte skulle bli förvirrad när jag hittade posten hemma hos pappa sen.

Idag ska jag åka o träffa Sandrish innan jobbet :)

Hon ska iväg o kolla på lägenheter ikväll o jag kan ju inte följa med så jag ska få se broshyrerna iaf :)
Jag vill också ha ny lägenhet, en lite större vore underbart!

TILL VIKTORIA;
En god sak som du kan äta som gör dig riktigt mätt är Qinoua (röd) det är en sorts ört som man använder istället för ris, Gott till tillexempel fläskytterfile eller kyckling stekt o marinerat i créme fresh-Paprika/Chilli eller tomat-basilika :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0