Lördag . .

Nu har jag äntligen hämtat mina paket med alla saker :)
I paketet från Yves Rocher fick jag en överraskning, hihi ! En bodyscrub och en fiin ring ! Perfekt :)

Var på gympaträningen förut, kunde absolut inte satsa ordentligt, tack vare min träningsvärk :P Har fan slitit sönder lårmusklerna på insidan tror ja :P försökte stretcha och då höll jag på att dö.. :O

Nu ska jag bara sitta o dega i soffan :( Tobbe jobbar o Vendela har gått hem efter en trevlig sushi tillsammans.. :(

Men men, var skitkul igår iaf :P

KÄRLEK mellan BROMMA GANGSTERS ! <3

Kom på att jag typ inte lagt upp några bilder under hela höstan, så sja börja göra de så ofta det går :)
Just nu kan ni få några bilder från min o Tobbes 1årsdag :)





Och här e jag, dagen innan jag åkte till Thailand typ :O


BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0