Kom just hem :)

NU, är jag klar med alla julklappar :P haha!

Har haft en mysig kväll med god middag och mys :)

Nu sitter jag och peppar inför festen genom att lyssna på min spellista :) Det enda problemet jag har just nu är att jag måste komma på hur jag ska lyckas ha tillgång till internet i källaren eftersom jag inte har Spotify Premium.. :(

Har köpt in allt utom alkoholen nu :) Faaaaaaan, va taggad jag är :)

Jag är fett nyfiken på vad pappa tänker ge mig i födelsedagspresent.. Mamma vet inte o Sophie fick tydligen inte veta när hon frågade så de e lite skuuumt ... :P hehe!

Juste !! Melodifestivalen gör reklam för min fest ;)

Klicka för stor bild :)


Nu ska jag kolla på tv o sova, för imorn blir det simning med Sandra, tidigt :P
Plus att jag är fett trött efter mitt och Towes super-pass på gymmet idag :D


HAHA, glömt att visa denna! Detta är inuti en taxi, de som är förbjudet är getter (?), vapen, sex, hundar och alkohol :P HAHA, Thailand äger fan :P

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jätte mysigt att ha dig på middag!!!<3<3<3

2011-01-27 @ 16:03:17
Postat av: Sophie

Haha fett gay taxi.

2011-02-03 @ 13:38:26
Postat av: Nicolaynicoline

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-09-19 @ 07:30:39
URL: http://nicolaynicoline.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0