hihi !



Systeryster, Sophie har fixat min DATOR :D
Det visasde sig att jag inte är tillräckligt omtänksam mot min dator, och hon skällde lite på mig för att jag inte rensat den på massa konstiga olika sätt :P

Igår hade vi chillkrök här hemma och det kom en massa trevligt folk! Tyvärr glömde jag att ta bilder :(
Men men, jag har tusen andra bilder jag måste lägga upp ändå :P


Vendela, jag och Sandra :)

Förrförra veckan (tror jag) var jag, sandra och vendela hemma hos mamma o Göran innan va gick ut o festade :) Det blev en hel del flams och allt var skitkul :D

Sen ännu mera :P

O lite till :O


Mina underbara fina bästaste älsklingar !! Love you !!

Älskling <3 Älskling :)



en annan kväll var det jag, Sandra o Ida som var ute till en början o då blev denna vackra bild till :P

Ida kallar den "BROMMAGANGSTERS", det låter bra ;)

Nu ska jag lägga mig o mysa, räkna med att höra från mig oftare från och med nu :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0