Hihi !!

Fett Taggad jag är inför min fest assååååå !!
Tobbes mamma skickade just layout på mina drinkbiljetter, och bara av det fick jag värsta kicken !!!
Ska åka till IKEA imorn o fixa med lite dekorationer och tillbehör till festen :) Fett kul det kommer att bli alltså!!!

har just kommit hem från jobbet och nu kommer jag vara ledig i två dagar! Imorn ska jag in t stan efter IKEA och kolla på några försenade julklappar som jag ska byta på onsdag kväll :)


Kom o tänka på mina bebisar idag o jag saknar dom fett MYCKET!!
Jag stod o snackade med Emelie om min fest o kom o tänka på att bebisarna fick komma ner och hälsa på på min 18-årsfest och att Malin var fett stolt att hon hade dansat med MINA kompisar :O :P

Nu blire Abtronic, middag, fruktsallad sen piller, sen mys vid tvn :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0