Hah !!

Jag är BÄST !! :) Bara så ni vet liksom ..

Jag ska träna som en j*vla idiot från och med nu!! Jag ska bli super-mään på riktigt :D
Jag träffade mammi ( <3 ) idag och åt lunch med henne :) Då kom vi fram till slutsatsen att jag ska få ett "träningspasset" av henne :) Vilket betyder att jag kan träna JÄMT :P hehe!!

Måndag: -
Tisdag: Gympa - Fristående
Onsdag: Simning med Sandra och Towe :) <3
Torsdag: -
Fredag: Gym med Towe <3
Lördag: Gympa - 14-17
Söndag: Gympa 9-12 + spinning m Jenny :)


Hehe, så ser min första riktigt duktiga vecka ut !!


Nu ska Towe och jag bli barbie-bffar :D haha! <3<3

Kom just hem från jobbet och funderar på vad jag ska äta till middag, tror det blir nått lätt.. Tror jag har kvar lite av min lax :D
Btw Viktoria :P Jag antar att du vet hur man kokar pasta, så jag skiter i den delen :P
Ta typ 5-6 champinioner och hacka upp dom i bitar, smörstek dem och häll sedan över dom i en kastrull. Börja steka laxen (lite terriaki-sås gör det alltid lite godare). Häll i en klick créme fresh och en tredjedels burk philadelphia tomat-basilika och låt det smälta ihop till en krämig sås bland champinionerna :P ha på låg värme :)


Nu ska jag gå ner och handla någonting med TOBIAS :) <3

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0