HaH !! :D

Idag när jag satt på bussen med mamma, snackade jag om att min jacka har så mycket fickor och , Äntligen hittade jag mina borttappade julklappspengar :P så nu är jag 1500kr rikare iaf :P Haha! Lyckat att jag har vänt upp&ned på mitt rum hos pappa för att hitta dom xD

Jag och mamma satt på bussen för att vi åkte och gymmade på Eriksdalsbadet idag :) Mamma lyckades flirta till sig två gratisomgångar, så nu kan jag gå med henne en gång till :) Sen kanske hon köper ett klippkort!

Egentligen skulle jag gå o spinna med Jenny, men passet var fullbokat :( Tur att mammi ville träna :)

Jag har kommit på några till saker jag önskar mig :)
- En matberedare :P
- Hårfön
- Champagneglas (sånna som Jenny gav mig i Julklapp :D)


Nu ska jag följa med Tobbe ner och köpa batterier, sen ska vi köra våra abtronics :P Hehe!!
Som sagt, nu JÄVLAR ska jag bli smal, snygg och vältränad igen :)

Såhär såg jag ut för 4 år sen liksom :P Haha !

Nu ska jag sticka men kanske skriver igen sen :)

Kände för att ladda upp lite oldies idag märker jag :P

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0