fett skööönt ..

.. hehe !! Har redan lite träningsvärk från dagens äventyr :) Hoppas verkligen att mamma vill hjälpa mig med sim-/gymkort :) Älskar känslan när man tränat och varit duktig!!

Om jag köper träningspasset innan min 20årsdag kostar det 2800kr, men om jag köper det efter kostar det 4400kr :O Måsta alltså införskaffa ett NU !! :P

Imorn ska jag åka till Mammi innan jobbet och äta SUSHI :)

jag och Mammi i LONDON, i somras :) <3

Jag har råkat shoppa MASSSSSA saker typ varje dag även fast jag inte har några pengar :/ senast idag köpte jag en klänning.. Igår köpte jag en klänning, en top o två par örhängen... Och på fredag blir det utgång, fast en fattig sådan :P

OCH SNAAART ... är min FEST :) Ska ha den, den 5e Feb, i Råsunda :) Jag har fortfarande inte bestämt tema men det lutar åt "Musikstilar" :) T.ex:


Nu ska jag äta upp min avokado, ta min dos och sedan kolla på film o sova :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0