WOHO !!

Tobbe har äntligen hittat en ersättare till på lördag så nu kan han komma!!! :D

Min pussgurka, kom hem nu så vi kan mysa :)

Juste jag var inte så vaken imorse tror jag, för de som förstörde för min uppladdning var ett litet fönster från virusskyddet som går att stänga genom att klicka på de lilla krysset i hörnet ;D haha :P

Här e iaf bilderna på min otroligt snygga mage ;)

JAG VILL HA TILLBAKA MIN KROPP !!! :(

Här e lite fler halvgamla bilder :P KLICKA FÖR STOR BILD :)



SNYGGO o Jag ska gymma imorn igen :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på lite tv o dricka te :P

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Zebra

titta där e jaaag :D <3 <3 <3

2011-02-02 @ 10:28:45
Postat av: Anonym

2011-02-02 @ 20:46:46
URL: http://josssenn.blogg.se/
Postat av: ose

DUDE!!!!! det är min kagge som syns i bild till höger ;( haha

2011-02-02 @ 20:47:17
URL: http://josssenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0