Usch..

.. för att jobba på söndagar :( Visst, dagen går ganska fort och det är skönt att jobba med Sofia, men usch vad jag hade velat ligga kvar i sängen i morse!! :(
När mitt larm ringde, vaknade Tobbe också till och började gosa, då blir det ju bara ännu jobbigare ju !! :P


Jag pch Plutti på Nyår <3<3


Igår efter eventet åt jag och Tobbe middag med Towe och Calle på Koh Pangang (i sthlm ;D) och sen gick vi till Sandra och firade henne lite :) tror att hon blev riktigt glad över min och Towes goddi-bag :) Hon frågade om jag hade rotat igenom hennes skåp o kollat vad hon saknade :P haha! <3

Nu ska jag göra lite god Thai-soppa med kyckling, sen mysa framför film med Tobbe :) <3

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0