Tacos :)

Idag fick jag sova ut :) sen åkte jag till stan och träffade Sandra för att leta jeans till henne, gav Megs kort till en tjej på JC som blev skitglad. Åt sedan en minisallad till lunch och gav mig av till träningen tillsammans med Vendela :)



Träningen gick bra men jag blir lite irriterad på folk asså.. Det är tävling och en månad och folk tjafsar om att dom inte vill köra vissa grejer, tramsar eller "vågar" inte landa på tävlings-landning... men men.. hade velat testa o köra zuka också men nej, vi hann inte köra bord idag :/ och jävla skitungar.. det laget som jag inte kan nämna vid namn.. som alltid irriterar än, stänger av vår musik, skiter i alla andra som tränar i hallen, körde uppvärmning mitt mellan alla redskap så jag höll på att mosa en liten tjej..... :@

Aja, nu ska jag lägga mig i soffan !! Linnea frågade om jag ville komma till söder och ta en öl, men jag känner verkligen att jag inte orkar :/ Hade gärna träffat henne dock.. men som sagt orkar verkligen inte göra mig i ordning och åka.. plus att jag inte är så sugen på alkohol efter gårdagen :P

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0