Hello !

Idag har jag varit och tränat, sen skulle jag börja ragga folk på stan :P

Jag tänkte att det är nog lättast om man frågar folk man pratat med någon gång förut, typ stammisar på Sandys. Så jag gick till Cubus.. Och där fick jag en chock.. Första personen jag ser när jag kommer in är mitt EX ?!?!? :S
Han stannade upp och sa Hej, men jag svarade inte utan vände bara och gick vidare.. Visste inte riktigt vad jag skulle göra? Prata eller inte ?
Men iallafall ledde det till att jag gick fram till några som jobbar i butiken och började med att berätta om Meg Ritzh Agency för dom och alla tre nappade :) sen gick jag vidare, gick runt i Gallerian och försökte samla mod, och precis när jag ska gå fram till nästa person kommer han och hans (stora) flickvän o går förbi igen .... Men tillslut lyckades jag iallafall värva ännu en tjej från Vagabond som verkade väldigt intresserad :)



Nu är jag iallafall hemma i tryggheten igen och sitter och kollar runt på facebook vilka jag skulle kunna bjuda in till castingen på söndag, så om det är någon som är intresserad får ni gärna höra av er till mig :) Ska fråga några gymnaster tänkte jag också :)

Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra till middag, hm..
Plutti klippte sig idag medan jag var borta o han blev jättefin! Min lilla älskling!! <3<3

Imorn är det reunion med hans gamla klass och jag ska följa med.. Vad ska man ha på sig är då frågan?
Jag hatar att bestämma kläder, känns som att jag inte har något att välja på medan min garderob håller på att rinna över :P


Saker jag köpte i London :)

Ha det bra så länge !!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0