Hej-svejs :)

Nu har jag äntligen några sekunder på mig att uppdatera :)
(KLICKA FÖR STORA BILDER)


Sen i torsdags har jag varit i sälen med Mamma, Göran och Sandra :) Vi har haft det skitkul!
I torsdags packade vi bara upp och gick o lade oss typ :P
Men i fredags startade vi dagen med ett antal åk i den soliga varma backen. Därefter åt vi lunch i Lyktan, som ligger på toppen av fjället :) Därefter åkte vi några åk till, gick till lägenheten och tog av oss massa kläder för det var så himla varmt!! Sen åkte vi dragliften till Tandådalen för at gå på after ski :D
Där uppträdde partypatrullen, Linda Bengtzing och Lasse Kroner :P





På lördagen åkte vi några åk och sedan fika i Lyktan igen, efter det åkte vi några åk för att sen kolla på tävlingen "Uppför väggen" Där jag och Sandra satt och chillade vid cloetta-tältet :P Efter det testade jag och Sandra after ski i Hundfjället, där en kille satt och spelade akustisk gitarr och ändrade texterna på en massa sommarlåtar :P



På söndagen blev det bara ett åk innan lunch :O sen skulle vi testa en backe som varit avstängd pga tävlingen men den var redan heeeelt uppkörd så vi åkte tillbaka till lägenheten och körde en egen after ski i bikini :D



Sen åkte vi hem :)


Jag och Älgen jag köpte till Tobbe :D

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0