Studentskivor is the shit :)

Jag måste bara berätta att jag och Towe hade bästa aprilskämtet, stackars Sandra hade gått o varit orolig i flera timmar och berättat för alla att "vi var på sjukhuset, för att Towe var så full så att hon ramlade ner för trappan" haha, stackars Sandra höll på att döda oss när vi väl kom dit och alla frågade hur Towe mådde, haha :P


På tunnelbanan sitter Törnrosa, Citron och Tiger <3<3


KLICKA FÖR STÖRRE BILDER !!

Towe, DarthVader (ellernått), Sandra - Jag och min Tiger :)


Soldat <3 Citron , Hallon <3 Smultron , Sandra <3 Caroline

hihi, underbar fest med lagom mycket folk och fylla :P

Sen var jag även på Paulinas skiva en vecka innan detta och då har jag bara en bild på mig och Josna.

Sagofe och Tingeling :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0