Äntligen..

.. har jag lagt in bilder i datorn så nu ska ni få se lite smått o gott :)

Jag måste börja med att berätta och visa min fina klänning. Jag och mamma hittade lite roliga tyger i fredags och under några timmar har jag lyckats snickra ihop denna fina lilla sak :D

Tardaaaa :D

Sen ska jag också visa en del av alla de smycken jag har suttit och gjort under lovet, som kommer att visas i skolan den 15 tror jag det var :) KLICKA FÖR STÖRRE BILD :)

Några halsband på kedja :) 75kr/st.


Pärlarmband som matchar halsbanden, 55kr/st



Läderhalsband med berlock, 60kr/st


TARDAAA, det var allt kreativt för denna gång.. Just nu håller jag på att klippa lite tyg som ska bli till en annan klänning som jag ska ha på våran skiva :) och på tal om skiva, ska jag nu göra ett nytt inlägg med några bilder från sandras skiva :)

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: tove

SKOTSNYGG KLÄNNING SÖTNOS!

2010-04-14 @ 09:48:03
Postat av: Caroline

hihi Tack :)

2010-06-28 @ 10:25:34
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0