Jag vill ge upp..

Det svider i min kropp, mitt hjärta går i otakt och det hugger till hela tiden.. Jag orkar inte mer..
Vad är meningen med livet när man inte har något kvar ?
Jag känner hur jag skakar, hela dagarna och nätterna..
Jag har feber hela tiden och ser suddigt..
Men min kropp går fortfarande på automatik..
Jag kommer till skolan på ett eller annat sätt, men vad finns det för mening?
Jag lyckas somna vissa timmar, men vad finns det för mening, när jag bara drömmer mardrömmar och vaknar gråtandes, skakandes och kallsvettig?
Jag får i mig mat ibland, men vad är det för mening när jag inte behöver den energin?
Jag lyckas prata, men vad är det för mening när jag inte vill att ni ska höra?

YOU ARE "THE MISSING PIECE OF ME"


Från dig till mig:

"21 juni 2009, kl 23.07"
Vi ses imorgon min sköna :)
Jag älskar dig över allt annat,
du är underbar och
jag är din för alltid (k)
<3<3<3<3<3<3

"12 juli 2009, kl 13.20"
Jag älskar dig min lilla Mupp ^^ <3<3<3
det finns bara du för mig, kan inte andas
eller leva utan dig <3<3<3<3<3
kyss underbara varelse <3<3<3

"11 augusti 2009, kl 11.40"
(k) Jag vill ha din kärlek älskling :)
vill hålla om dig och kyssa dig <3<3<3<3


JAG SAKNAR DIG, mer än någon kan förstå.. </3


Kommentarer
Postat av: Lindholm

Men gumman! <3<3<3<3<3<3!

2009-09-21 @ 15:39:41
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0