hrmf..

.. Det blev ingen KEMI... Skrev en 6 sidor lång UF-logg istället :P Lika bra att göra det nu eftersom jag skulle ha gjort det imorn. UF-lektionen är inställd imorn så han sa att vi måste redovisa vad vi har gjort under den tiden istället. Jag kommer väl antagligen sitta på sandys eller nått, men nu har jag iallafall något att visa :)

Under den här kommande veckan har vi skolfoto, spexfoto, fysikexamination x2 lektioner, kemiprov kap 1, 2 & 3, Ledarskapsprov..... PALLLLLAAAAAAAAAA.... ???

På onsdag fyller Jonathan 10 år och på torsdag fyller Malin L 18 år :D
På sändag fyller Paulina B 19år och på måndag fyller pappa 46år..
Grattis till er i förväg!! BTW, måste alla 4 fylla år så nära varann ?
Speciellt när jag är fattig som en petflaska ungefär.... :@ :/

   
    PAPPA             MALIN L        PAULINA B      JONATHAN

Nu ska jag gå ut till pappa och göra honom lite sällskap ( med kemiboken ).

Idag har Han inte hört av sig.. :/

Bye bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0