Tankar..

Att sitta i en dusch i en timme och bara lyssna och känna det varma vattnet rinna längst med kroppen, sätter igång många sinnen.. Tårarna rinner utan att man känner dem och tankarna far omkring i huvudet som om någon öppnat själen..

Jag satt just ute med pappi på balkongen också och lyssnade medan han pratade och jag rökte..

Man ska aldrig ta någon för givet, och jag vet att jag gjorde det.. Jag "visste" att du alltid skulle finnas vid min sida och att det alltid skulle vara du och jag.. Det var det som var felet va ?

Jag kom att tänka på att det antagligen låter väldigt dumt och löjligt.. men varje natt ligger din tröja på din plats, ärmarna är lindade omkring mig och håller om mig för att jag ska somna.. Jag ligger och viskar till dig.. som jag alltid brukade.. kommer du ihåg vad jag brukade säga ? kommer du ihåg att jag alltid pratade med dig när du somnat så att du ibland uppfattade det i drömmar.. Jag vet att du hörde vissa saker jag sa, som egentligen bara var menade till ditt undermedvetna.. Just nu önskar jag att jag hade sagt dom saker jag sa, varje dag istället för bara ibland.. Jag hann inte säga dem tillräckligt ofta.. Det kommer jag aldrig kunna hinna...

Varför ska allting i livet vara komplicerat och varför är det ingen som förstår.. ?

Jag hatar att se det såhär.. bara allt negativt som kommer ut.. det rymmer ifrån än..
Vem kan säga vad som är positivt.. Jag tror inte jag har tänkt på en enda sak positivt senaste tiden.. Jag hittar alltid nakdelen med sakerna..



Läste på en blogg idag om att ljuga, att alla gör det ett visst antal ggr per dag och jag försökte komma på vad jag har ljugit om idag.. Jag har ljugit till dom som frågat om jag ätit för jag har hela tiden svarat ja.. jag har ljugit till alla jag sagt att jag mår bra till, fast de fattar väl alla som vet.. Jag har ljugit om mina känslor när någon frågat, jag vill inte prata om det om jag inte tar upp det själv...
Det var de saker jag har kommit på.. Men det är säkert mer, enligt den där grejen jag läste..



Jag älskar den här låten <333

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare, vad hemskt att lida som du gör =(

will you ever be ok?



vill inte låta creepy, men det där med tröjan känner jag igen, gjorde samma sak när jag var nära att mista en av mina då bästa tjejkompisar...saknaden är aldrig rolig, den gör ont =/



Poets är underbara! hört denna?



http://www.youtube.com/watch?v=JWURXY7f_PA

2009-10-09 @ 09:32:52
Postat av: Caroline

I donno... om han kommer tillbaka så..



Mja, det gör den verkligen, men att bli omfamnad av en tröja som luktar som honom är alltid en liten tröst, även om jag oftast börjar gråta medan jag viskar..



Ja, den är jättefin :)

2009-10-09 @ 10:35:05
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: Tack så mycket :) Det är inte jag som har gjort designen, hon som har gjort den står på min header :)

2009-10-09 @ 11:17:18
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0