One left..

Jag är så otroligt jävla bra ibland... :O
Nu har jag gjort klart allt utom redovisningen till imorgon och det lär gå ganska fort :)
Därför ska jag ägna lite tid till min kära blogg och min fina läsare!

Igår fick jag ett toppenerbjudande !!
Eller det var snarare jag som frågade och fick ett positivt exalterat svar :)
Jag ringde till min farbrors flickvän som har en liten butik i åre med bland annat märkessmycken, och frågade om hon skulle vilja göra reklam för mina smycken och jag fick ett absolut 100% positivt svar ! :)
Jag är så otroligt lycklig över mitt företag och hoppas verkligen på att det kommer att gå riktigt bra för mig !!



Imorgon har jag fullspeckat schema som startar med skolgång från 8.30 till 17.00, sedan ska jag hinna hem och fixa i ordning en väska med saker och sedan ta mig till extraträningen inför tävlingen "Vasa Cupen" i Hedemora som äger rum på lördag. Här är mina gymnaster på någon träning förra terminen :)



 Därefter ska jag träffa min kära blodsyster Sandra :) och morgonen därefter ska jag vinglande och full ta mig till Vendela för att åka bil till hedemora, sovandes med Poets of the fall i öronen :)


Jag och blodsyster (i somras på Månsken 5) :D Lyckliga tider <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0