Morgonhumör..

Usch.. Jag skulle gått på KICK - OFF för UF-elever idag,
o så klart lyckas jag försova mig just idag... :(

Sitter och pluggar med pappi i vardagsrummet, och för en gångs skull har jag faktiskt börjat med matten i bra tid :) Har gjort 10 tal än så länge, men nu blev det paus för att det var jobbigt.. :S
Jag har 42 tal kvar att göra tills nästa fredag och jag ska försöka plugga lite i helgen nu så att jag verkligen hinner med allt inför nästa prövning, för jag MÅSTE verkligen klara den !!



Mådde skit igår kväll.. vilket kanske märktes på mitt inlägg.. :/

Dagens låt: Poets of the fall - looking up the sun! <33


Nu ska jag tillbaka till skolslitet och all skit.. see yah..

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: shoo

fin gött :)

2009-10-09 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0