Lördagskväll..

Nu har jag lagt till lite nya saker på min hemsida, bland annat har jag börjat på info om mig själv och även lagt in en ny nyhet :) om ni kollar på min hemsida; www.puzzlejewels.se får ni väldigt gärna lämna ett spår i min gästbok som jag fixat där också hihi :)



Nu ska jag göra i ordning ett armband som Åsa vill köpa och sen ska jag göra något nytt till kollektionen. Sen får vi väl se vad som händer.. Antagligen kommer jag väl bara sitta här hela kvällen och nörda, eller typ försöka plugga lite..

JUSTE JUSTE JUSTE... Jag ska starta upp min nya mobil nu också, innan jag gör något annat :)





Usch vad mycket saker som bränner i hjärtat.. Allt folk pratar om, diskuterar.. Exempelvis igår när vi kom in på, dagen då det hände... eller nu när pappa och Åsa satt ute med mig på balkongen och pratade om thailandsresan, och nyår... sånt man inte vill tänka på just nu.. Eller ja.. Thailand är ju klart att jag vill åka till, men det svider ändå att tänka på att du inte kommer att vara med... Och nyår... ja.. det har aldrig varit en bra sak.. UTOM förra året.. med DIG... Jag saknar dig... !



DAGENS LÅT <33 Nickelback - How to get high!


BYE BYE


Kommentarer
Postat av: smajlin

aah okej =) snygga armband!

2009-10-13 @ 20:05:26
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0