Home..

Någon smart människa la märke till att jag hade glömt en av dödssynderna på engelska :O Men det är nu fixat :)
Fortsätt gärna berätta om ni tycker att jag ska tatuera den på engelska eller svenska :)



Usch för HÅKAN JENSEN - VECKAN !!! Mitt i terminen när vi har hur mycket som helst att göra lägger dom in en JÄVLA tema-vecka där vi ska spela in en film och få med historia, kemi och fysik i den ?!?! PALLAAAA.... Vi började idag o vi ska typ ha en nutidsmänniska som åker till medeltiden och undervisar om att jorden är rund och att det finns molekyler i allt.... Jag hade typ tänkt skita i hela den här veckan o plugga till matte-prövningen.. men det gick åt helvete när jag fick reda på att dom betygsätter den här HÅKANJENSEN-grejen både på närvaro och prestation, i ALLA ämnena...... :@



Igår natt hade jag ännu en av mina EGO - nätter.. Resultatet ? MJA;


Mjam mjam.. Egoooooooo....

Testa lite effektsaker me nya mobilkameran :S Jag e GUUL...


BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Visst var dom todiefor?! :) helt underbara! skulle göra vad som helst för dom!

2009-10-12 @ 20:09:07
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Tord

jag tror att det ska vara ett v i vällust

2009-10-12 @ 22:55:31
Postat av: Caroline

haha oups, faan va dålig jag är, nu har jag skrivit LÄLLUST haha :P

2009-10-13 @ 15:50:00
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0