Hedemora.

Ursäkta mitt förra inlägg.. jag kan knappt tyda det själv.. iallafall inte allt.
Vad det borde ha stått ungefär är att jag hade en trevlig kväll med Sandra, Towe, Isac och hans kompisar. Vi var på en fest i stadshagen och när vi skulle hem missade jag precis min tunnelbana och
 då rasade min värld igen.. Satt och grät utanför tunnelbanespärrarna och ringde pappa. Han skickade en taxi  till mig men var inte glad.. Jag kom hem till slut iallafall och skrev det fina inlägget..

Bilder från gårdagen:

Vem kan svanka mest ? :P

Toabilder :D <3 haha :)



Festen i stadshagen!


Vad jag försökte skriva sen var:
Jag var hemma hos Ullis i onsdags för att vi inte hann fika när jag var där sist men när jag kom dit kände jag mig verkligen inte välkommen... När jag kom in sa jag hej till V men fick inget svar.. Hon suckade varje gång jag gick förbi och jag fick dåligt samvete över att jag var där för att ta tiden med hennes mamma som hon antagligen behöver mer än mig.. Så jag åkte hem igen... Ullis fick sitt Harley Davidson - halsband iaf <3



IDAG har jag varit i Hedemora och tävlat.. Kommer dock inte ihåg när vi gick in på golvet och jag kommer heller inte ihåg att jag körde någonting, men tydligen gjorde jag bra ifrån mig. Mitt gamla lag satt i publiken och tränarna såg att jag stod och gungade och skakade så dom sprang in på golvet och fångade upp mig precis när jag höll på att falla ihop.. men men.. vad ska man göra ? Hade socker o vattenbrist..
Film från tävlingen kommer upp på youtube inom kort!
Vet inte vilken placering vi kom på men TT (mitt gamla lag) vann hela alltet :) GRATTIS till GULDET <3
Saknar ofta att träna och tävla med dom.. :/



Nu ska jag göra lite smycken, ringa André o sen sätta mig i soffan me pappa!
BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0