Fy faan...

fy fan för matte !!! pluggar o pluggar men fattar inte... :(

Tänkte att jag skulle lägga in lite av bilderna från igår också :)
Men ni måste fan KOLLA VIDEOSARNA, haha !!


Dangi, Josna, Towe och Hille :)


Mine och Malin
(hade inga fler bilder på dom :P)
.. och Malin såg man knappt skymten av fören mot slutet xD


och Moi :)

(haha, kul att jag är den enda jag har bild på i nyktert tillstånd :P)
Bilden är från hissen inne på Råsunda, innan krogen (a)

Vi sju tjejor var ute igår kväll och det var väldigt trevligt :)
Dock var jag tvungen att jobba på råsunda så jag kom typ inte fören halv 11, men jag hann fan drick mycket ändå :D hihi, alkohooool in my <3 (a)

Mja det var nog det, nu måste jag fortsätta vara tråkig och plugga matte... :(

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0