WOHO !!

.. Äntligen är jag klar med affärsplan del 3 och har nu lämnat in den ! Jag märkte nu när jag lämnade in att jag visst hade råkat göra lite av den sista delen också, vilket är SUPER !! Hihi :)

Det stod på Online att vi skulle börja med hemtentan imorn på lektionen vilket gör att jag inte behöver börja plugga nu :) Istället ska jag göra lite smycken, för nu var det länge sen det kom upp något nytt i kollektionen tycker jag !!

(bilden är från google; sökte på 03.03 bara för att klockan var det :P )

Klockan är 03.03, jag tittade just i min lista och det var en positiv grej :) Har dock tittat på listan tusen ggr under veckorna och många av dessa har inte slagit in än, eller vad man ska säga.. ?

Här får ni en bra låt :)


Nu ska jag ut på balkongen och ha en tankestund med min käre nattsuddare till far och sen börja med smycken :)

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Linnea Madeleine

sv; Internett, inspo :D Takk :)

2009-10-23 @ 11:01:42
URL: http://linneamadeleine.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0