dettaskrev jaf...

.. på vägen hem från cpllage om a på under kvällen.. Jasg dstt vid en fatuhörn och var asdledsen bör allt..



"jag vilir hellre förolämpaf av alla i världen än att vi förolämnapd av dig. jag sitter hellre här än att du ta rhon fsmför mig. varför ?
Jag önskar att allla skulle överge mif och bara skita i vad jag gör.jag vill bar dö.. snälla försvinn.. Jag hatar alla jävlar som vägrar dfatta. alla som aäger ett ord. ni bara struntatr i allt ohni kanb dra åt helveyte.. dö bara, hg behöver inte er..
tackl för dina ordoch tack för att du sa att jag borde dö, det hoppas jag också.......så tackb!
Det var itt fel att jas vill inte se dej sårad,heller. Jag vinn inte kännaså.. jag är ledsen för allt jahg sa och jag vet allt som häntäven  om du inte vethänner de nu, Jsg vill at fu ska vetas att jag älskar fig och artr jsg  inte kan tänka när jahg är full!!! #


puss nu ska jahg hitta kylen :D ovch sen ska jag sdova fogrnatt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0