det sista..

.. jag hade att gå efter.. RADERAT ? BLOCKAT ? vad har hänt ? när ?



Har gjort klart stora delar av min kalkylanalys nu och det är fetttttt jobbigt ?! Kommer iofs vara skönt när den väl är klar !! Jag ska försöka göra klart hela affärsplanen utom designen under lovet, har jag bestämt mig för.. Jag ska även ringa Visma o försöka fixa klart webshopen, så att alla kan beställa nån gång !! www.puzzlejewels.se Gå gärna in på sidan och titta, lämna gärna meddelande i gästboken eller här på bloggen om ni kommer på något NI tycker ska finnas med på en webshop :)

Juste FUCK... Jimmy kommer inte att vara kvar efter lovet ju !! :( PÄR kom in i klassrummet och hälsade på oss igår eller vad det var.. Han verkade fett jobbig o tråkig.. Han kritiserade det lilla han sett av mig.. Blev asledsen.. :(

Pappa sitter o jobbar i vardagsrummet och ingen annan är hemma.. Väldigt skönt tycker jag.. Jag och pappi gick till Thaikrogen och åt underbar middag <3 Pappa åt någon basilika-kyckling-grej och jag åt Tom Kha Gai <3 ( MY FAVORITE !! )

Imorn börjar jag kl 10.00, fett skönt.. Kanske till och med hinner komma till skolan ju :O
WOHO, ifall jag hinner imorn kommer jag ha 4 timmar närvaro denna vecka.... ?


HATAR ATT VARA SJUK !!!!
Ska fortsätta plugga nu... kanske skriver senare.

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0