Datum..

Jag kom just hem efter ännu en dag på stan med olika kompisar.. Träffade mamma och fikade och fick ett par nya stövlar :D WOHO !! Som sagt missade jag skolan... idiot..




Idag för ett år sedan, var jag den lyckligaste tjejen på jorden. Jag satt i en solstol bredvid min älskade vän.. Vi byggde sandslott, badade, drack drinkar och älskade, dygnet runt.. </3

Imorgon för ett år sedan, firade vi vår halvårsdag i Alanya.. Jag fick en klänning som jag älskar och denna ring;


.. och han fick tröjan och parfymen;


I år kommer jag att gå upp kl 06.00 för att göra mig i ordning och ta mig till Stockholms Universitet för att skriva Högskoleprovet, för första gången.. Utan psykiskt stöd, utan uppmuntran, utan kärlek..
Låten som är i inlägget "WOHO" passar perfekt till detta inlägg egentligen.. "LYSSNA"..

Nu ska jag hjälpa pappa med maten, sen ska jag fortsätta göra gamla högskoleprovstest... Kul Fredagskväll i helvetet...

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0