THE BRIDGE

Hej, förlåt att jag har varit oaktiv nu igen..
Jag har haft jättemycket att göra med skolarbeten, mm.
Nu är jag iallafall klar med min affärsplan och jag har gjort halva hemtentan som är till på söndag, så jag lär ha lite mer tid nu :)


HAHA, fett snygg bild ? :P Från i lördags, då det var HALLOWEEN - tema :)

Ikväll blir det utgång igen, dock är nästan alla pengar slut (ne, dom är heeelt slut).. Men det stoppar mig inte :)
Har fan inget att ha på mig heller.. hm.. måste kollas upp genast :P

THE BRIDGE, vi kommer att vara ett gäng på typ 20 pers :) Någon mer som ska dra dit ?

Ni får en låt också eftersom jag inte har så mkt roliga bilder;


BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0