Woho Helg!

Igår var inte riktigt som jag trodde... lite misslyckat... men men, efter spelningen som var på en "ungdomsgård" typ.. (alla va kanske 12-16år ). Drog vi till Retro och tog varsin dricka och satt där och chillade medan regnet föll utanför, när det hade slutat regna runt ett-tiden begav vi oss hem för att titta på film istället :)

När vi kom hem kollade vi på Madagascar 2 och myste :)  (ja o glenn) .. <333

Idag ska jag åka in till stan och träffa en gammal kompis som var länge sen man såg och sen ska jag jobba, så det blir nog inte så mycket spännande idag heller :(

Ha en bra molning dag !
Hinner tyvärr inte lägga in nån kul bild idag.. den här får duga :P


Jag förra sommaren :)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0