Woho ! Buhu !

Woho för att jag fick in pengar för Paulina, Laura och Viktorias smycken :P Vicki beställde ett nytt armband och jag är redan klar med det :) Så hon får det på måndag :) Här är det !

Alla de senaste har blivit ganska lika varandra, men men..
vad ska man göra, jag gör ju mest beställningarna och lägger upp :)

BUHU, för att vi fick tillbaka NP i Matte D idag :'(
2 POÄNG FRÅN G !!!
Fast jag är stolt att jag var en av få som hade rätt på frågan om hur många vingslag per sekund en humla slår :D


Nu har jag just duschat och rakat benen och fixat mig fin inför mammas bröllop ;D
Bäst att göra det mesta nu menar jag... Tänk om man inte skulle hinna raka benen imorn :O haha! Jag som ska ha genomskinliga srumpbyxor o kort klänning :P
Hrmf... Jag ringde mamma igår och hon vägra säga "VAR" dom ska gifta sig i Visby :@ :P
Hon sa att det var en överraskning och att ingen visste :(
Hoppas att det blir kul !

Ikväll kan hända att det är mitt sista inlägg innan jag kommer hem från Gotland :P
Men jag ska försöka få tag på dator där, även om jag inte kommer att ha några bilder att lägga upp :(

Måste kolla om jag kan låna pappas kamera också så att jag kan fota MAMMI när dom gifter sig :D

Nu ska jag fixa håret och klä på mig för sen ska jag, Glenn och pappa gå till Mia Nonna och äta middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0