Skolskit...

Jag är fett duktig som sitter på en lördagskväll och pluggar !
Jag har nästan gjort klart engelskan, sista jag behöver är bara att någon annan blir klar så jag kan kolla på deras och göra sista delen ( referensbrev om nån ) :P
Sedan har jag även gjort min loggboksanalys som inte ska va inne fören den första april och så har jag gjort klart hemtentan i franska ! :D

BARA ÅTTA prov kvar... mm.. fett kul..?

Nu har jag fixat min fotlänk, dock inte orkat / hunnit lägga in bild på den i datorn. Det får bli imorn :)
Hoppas jag kan träffa Paulina imorn så hon kan få sitt armband !

Jag känner mig rastlös och stressad så nu ska jag gå och äta lite nudlar, sen ska jag lägga mig och börja läsa New Moon :D Har kommit mer än halva :) (ursäkta om ni tycker att jag är seg på att läsa, men fan snabb med tanke på allt jag har att göra !! :P )..

Imorn kommer Glenn tillbaka ! Redan saknad,  efter mindre än ett dygn :P :) <33333333333

( jag och älskling, förra våren <3 )

Hoppas alla har en mysig kväll..

See yah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0