New Moon

Igår började jag läsa New Moon (fortsättningen på Twilight) och jag är helt trollbunden ! Jag var jätteledsen när jag kom till skolan i morse och började fundera på varför och kom fram till att jag bara var ledsen för att jag kände av det som "Bella" i boken kände. Jag sa de till Vään-dela och hon sa att hon också hade varit så när hon läste den.. SKUMT :P

Just nu sitter jag och gör Åsas halsband, det är tyvärr inte klart än, men hennes fotlänk ska ni i alla fall få se !

Tardaaah!! :D

Jag spenderade min eftermiddag med Vään-dela i stan och pluggade matte inför NP och nu är jag hemma med min käre far och ska gå till någon restaurang och ha en mysig middag tilsammans,innan Glenn kommer hit senare ikväll :)

Pappi
och Åsa i somras på båttur i farbrors båt :) 


Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0