Lite coolt :D

hihi jag klarade ett mattetal som ja inte klarat förut och inte har förklarat, jag är bäst (A).. Hoppas Martin (matteläraren)också kan tycka de :D ett g vill jag klara, snälla?!
Talet:
f (x) = x^5 - 8x^3 + 1
hihihi
f ' (x) = 5x^4 - 24x^2
f '' (x) = 20x^3 - 48x

:D:D ( detta var alltså uträkningen på mitt tal :P )
Så jävla tråkigt att plugga så det finns inte ! Därav kanske detta blir ett väldigt tråkigt inlägg (A)..

Glömde att berätta att min nya beställning pärlor kommer imorn ! :)
blommor, grodor, stjärnor 
       
kedja , läderrem
  
hihi, här e dom :) Dom finns inte på min hemsida så om ni är intresserade så kommentera inlägget :)

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Laura

haha, va klockren du är, nu håller vi tummarna för att martin läser din blogg också tummis

2009-05-12 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0